The reef

Grymt bra film. Sjukt spännande. Var fem personer som skulle ut och segla och allt började jätte bra, som värsta paradiset typ. Sen gick båten sönder och vällte. Dom bestämmde sig för att försöka simma i land, alla utom en som stannade på båten. När två stycken hade blivit upp käkade av en haj och den tredje var påväg att också bli det fick jag cp, för då såg dom land och va påväg dit och jag satt och skrek som värsta damp barnet. Hahaha ah. Han blev uppäten han med iallafall. Filmen var verklighets baserad. En överlevde och tre blev ju uppätna av hajen, och den femte har dom aldrig hittat. Alltså han som stannade kvar på båten.
Den kanske inte verkar så bra när jag skriver om den, men jag är sämst på att kortfatta filmer, böcker osv. Men jag rekomenderar denna filmen!




Såååå, vad har den här filmen gett mig? Jo en fet jävla haj skräck!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0