Tjena våren! :D

Hej på er!
Just nu sitter jag i mitt fönster med benen utanför i luften och njuter av solen! Haha jag kan nog trilla ner när som helst eftersom jag är så klumpig, men jag ska försöka att låta bli ;)
Har även på Paranormal activity (stavning). Sjukt bra film! Älskar att den är verklig.

Ursäkta för den dåliga uppdateringen igår.
Jag var med mina b-rudar! ah ah ah ;)

Idag ska jag kanske träffa Andreas. Sen i eftermiddag ska jag titta när Nadja spelar match. Sen måste jag städa rummet också för det ser inte klokt ut. Jag lyckas stöka ner på en dag. Jag kan ha städat och gjort det skit fint, och dagen efter ser det ut som en avfallsanläggning typ.

Haha nu ska jag sätta igång och fixa mig, puss ha en bra dag!

Några bilder från igår när jag och Saga va ute på stan ;)


Min väska fick typ, damp?


Sagis <3


Glad tjej! :D


Bästa vännen <3


hihihi


Vår!


aww


haha snyggt hår


Denna får avsluta! :D

Kommentarer
Postat av: e m m a

Sv; Tack! :D <3

2011-03-06 @ 14:46:40
URL: http://photoodreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0