Två svar ang navelpiercing

Hej!
Du tog din navelpiercing på salong Panache i Göteborg, right? Hur mycket kostade det och hade du med dig dina föräldrar när du tog?
Är en 15 årig tjej som gärna skulle vilja ta. Ha en bra dag fining. Vore roligt om du svarade! Kraaaam

Hejhej!
Japp, det stämmer. Piercingen och smycket kostade 500:- och sen ska man köpa tvättgrejer så det inte blir infekterat osv och det kostade väl närmre 200:- så sammanlagt betalade jag 700:- för allting. Och ja jag hade min pappa med mig. Eftersom jag inte är 18 måste man ha föräldrarnas tillåtelse och underskrift. Jag tyckte det var helt okej på Panache om man bortser från han som piercade mig som taffsade på mig, uew. Jag skulle rekomendera Barbarella som också ligger i Göteborg. Där har många av mina vänner piercat sig och där är det riktigt bra. Jag har varit där för att köpa nytt smycke också och dom har mycket att välja på + väldigt trevlig personal.
Hoppas du fick svar på det du undrade.
Kram :)

Hade du med dig dina föräldrar då du tog hål i naveln? Gjorde det ont eller?
Funderar på att ta hål i naveln, är det bra att pierca sig där? Kram! :)

Dom flesta svaren fick du nog på den tidigare frågan så jag svarar på om det gjorde ont. Ja, jag tyckte det gjorde lite ont. Eller ont och ont, det sved lite. Men jag är väldigt känslig när det gäller sånt, tycker det är obehagligt osv. Men efteråt hade jag rätt ont vid naveln, speciellt när jag böjde mig ner eller satt ner. Men det var inte så speciellt farligt så det är värt det. Men det är väldigt olika från person till person om man får ont. En del jag har pratat med tyckte inte ens att det kändes, och vissa tyckte det gjorde jätte ont. Vet inte om detta stämmer men det sägs att om man är smal så gör det ondare än om man har mer fett på kroppen. Haha men det kanske inte stämmer, i don´t know.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0