vanligt inlägg + svar på en fråga

Hej allihopa!
Ligger i sängen och tycker synd om mig själv. Jag var faktiskt riktigt taggad på att gå till skolan igår, och när jag vaknar imorse mår jag jätte illa och var tvungen att springa in på toaletten och spy. Haha uewh lite mycket detaljer kanske, men det var vad som hände. Jag är inte magsjuk iallafall. Bara det att jag åt fruktansvärt mycket glass igår, haha och min mage tål inte speciellt stora mängder av någonting så jag mår ofta dåligt när jag äter, so that´s why. Men nu mår jag bättre och funderar på att gå bort till solariet och koppla av i 30 minuter. Fick mycket färg igår så vill bygga på ännu mer. Vi får se hur det blir!

Tänkte svara på en fråga också angeånde inlägget om mina nya kläder.

varifrån är det översta linnet? :)

det är från h&m, dom flesta kläderna var det eftersom jag gjorde en beställning därifrån :)





Ge mig lite sommar? (a)

Kommentarer
Postat av: fråga

är inte det linnet från hm:s underkläds avdelning?

2011-03-22 @ 12:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0