allt var mycket lättare förr

Hej!


Förut var jag ju på möte ang skolan. Det lät lovande och jag berättar för er när dom har hört av sig igenom om hur det kommer bli. Jag kommer troligen inte gå im utan kommer läsa en vanlig kurs med en vanlig klass. Haha lät värsta sär där. Sökte iallafall in på estet media, handel och samhäll. Så något utav dom blir det troligen.

Nu ska jag göra mig iordning för om en timma åker jag ner till Torslanda för att spela match. Taggga!

Vi hörs efter matchen :)
Pussar!


Kommentarer
Postat av: ♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

SV: så lite så :) haft en bra dag annars?

2011-11-23 @ 18:31:23
URL: http://jummivonminji.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0