Destroy what destroys you

Hallooo!

Har ni det bra i höst mörkret? Själv har jag super mysigt i mitt rum med massa tända ljus, mina nya fina gardiner och nya ljushållare på väggen med små speglar i. Hiihi!
Idag blev jag väckt med frukost på sängen. Vet inte om pappa har missuppfattat det där med farsdag? Borde vara jag som gav han frukost men han hade baka jätte gott bröd och gjort te och kom in med till mig. Men sen fick jag veta varför, bara för jag skulle vakna. Jag är ju som många vet jätte svår att väcka nu för tiden när jag väl har somnat. Och vi skulle iväg till morfar för att fira farsdag lite grann, så jag var tvungen att gå upp. Haha efter fikat hos morfar somnar jag på soffan och vaknar utav att hans hundvalp biter och drar i mitt hår. Man ba, tack för jag har ju inte redan slitet hår!

Saga var här en stund förut också och undra om jag ville följa med ut. Men jag sa nej, haha förstår ni eller? Men jag är sjukt trött. Eller inte nu längre, men har varit! Tog mina sömntabletter för någon timma sen så jag hoppas på att kunna somna vid 10-11 så jag kan gå till skolan imon!

Nu ska jag greja lite här, vi hörs. Puss!


Kommentarer
Postat av: Alina

jättefin är du frida! och nice blogg!

2011-11-13 @ 21:07:04
URL: http://nyheter24.se/blogg/alina/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0