Detta visste ni inte om mig!

  • Jag blir så äcklad så jag verkligen ryser utav såna där stora leverfläckar och födelsemärken. Typ sånna som bucklar ut sig från huden, blää, haha ryser av bara tanken.
  • Jag älskar att rappa! Läs rätt, haha för rapar är det äckligaste jag vet.
  • Jag skulle aldrig kunna ha en kille med dåligt bordskick. Som smaskar, rapar och bara slaffsar i sig maten. Men verkligen absolut inte någon som smaskar.
  • Jag ångrar riktigt mycket att jag färgade mitt hår mörkt.
  • Jag gillar inte att äta mat. haha jag är nog inte en sån tacksam dejt att ta med sig till resturang ;) Även om jag tycker det är mysigt!
  • Jag är rädd för förändringar, samtidigt som jag tycker det är skit roligt.
  • För några år sen råkade jag och Hampus lägga ett bud på ett hus i Thailand. haahah! Vet inte varför men då var min dröm att flytta till Thailand. Och eftersom jag var tillsammans med Hampus ville jag självklart ha han med mig, haha så vi var inne på internet och tittade på hus. Och han ville ha det dyraste så vi klicka in på det bara för skojskull. Smarta som vi var så fyller vi i massa personliga uppgifter och senare får jag ett sms till min mobil om huset i Thailand och om massa budgivningar osv. HAHA!
  • Jag får ofta spontana och rätt galna idéer.
  • Jag tycker döden är jätte spännande och häftig, vill inte dö asså! Men jag tycker det är coolt. Vad som händer när man är död osv. Allt med ande världen.
  • Jag tröttnar väldigt lätt på killar. Tycker det är roligt att träffas i kanske 2 veckor, sen tröttnar jag. Vet inte om det är något som saknas eller om jag bara är rädd att gå in i något seriöst.
  • Förra vinter såg jag ner på människor. Tyckte jag var mycket bättre än alla andra. Haha idag vet jag att det inte alls är så och att alla är lika mycket värda. Idag dömmer jag ingen jag inte känner. Idag är alla värda en chans i mina ögon. Jag har alltså fått kämpat för att ändra min attityd. Och det går om man vill!
  • Jag gillar mina händer och mina naglar! Mina naglar växer som ogräs.
  • Jag blir totalt galen när någon säger att jag tycker synd om mig själv! haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0