fight for this love

Riktigt skön kväll! Min bror hyrde en skön rulle som vi har tittat på och ätit gott. Underhållande, bra och rolig film.
Många vänner som ifrågasätter varför jag inte vill följa med dom ut, till och med min mamma har frågat, haha. Men jag har ingen lust alls. Har viljat vara själv nästan hela denna veckan. Det är verkligen inte likt mig. Men det har varit skönt. Förhoppningsvis utvilad till skolan som börjar på måndag.

Imon ska jag mamma och pappa till gymmet och träna lite. Tycker det är starkt av min mor att följa med oss till gymmet. Fast hon har ju inte gjort det än, haha men hon är inte den som brukar banga. Sen ska vi hem imellan och senare ska jag och pappa på spinning. På kvällen ska jag träffa Andreas. Tror det kan bli en bra dag.

Gossip girl väntar nu. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0