Godmorgon/dag ;)

Hej!

Nu har jag precis gjort mig iordning. Mamma vill att jag ska följa med henne och hämta bilen som har varit på lagning och sen handla. Så det ska jag göra. Snäll som jag är.

Ikväll är det tjejkväll hos Lisa! Får se om jag ska dit. Mitt tågkort är ju stulet så vet inte hur jag ska ta mig dit. Tror inte mamma eller pappa vill både köra och hämta. Sparar mig nog tills imon. Sjukt taggad!

Är även riktigt sugen på att träna handboll efter träningen som var igår! Men jag får hålla mig tills på måndag. Fick panikångest attack igår mitt i träningen, höll i typ 10 minuter, sen var det som jag fick världens power kick. Haha riktigt nice!

Nu ska jag dra, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0