Jag gör sommartestet i November, vadådå?

1. Gjorde du någonting denna sommaren som du aldrig gjort förut? ja!
2. Ångrar du det? nej
3. Har du varit full i sommar? nej, eller ;)
4. Har du pussat någon i sommar? haha ja
5. Isåfall vem? haha många (a)
6. Badade du mycket? ja ganska :D
7. Rökte du? Nej
8. Snusade du? Nej
9. Förlorade du någon? Nej!!! :D
10. Vilken låt påminner mest om detta sommarlovet?  Om sanningen ska fram, tror jag!
11. Vad skiljer detta sommarlovet ifrån förra? Jag var singel denna sommaren, opppa! :D
12. Grillade du mycket i sommar? nej :(
13. Åkte du vattenskidor? nej
14. Blev du tillsammans med någon? hehehehe blev jag de? ;)
15. Fick du någon ny kompis i sommar? jajamen!
16. Tror du att nästa sommarlov kommer bli bättre? blir vad man gör det till!
17. Har du druckit tills du spytt? Nej.
18. Sårat någon? Ja, men inte med mening!
19. Förlorat en vän? nej:D
20. Träffat nya människor? massvis :)
21. kysst en främling? haha ah
22. Tagit droger? nix
23. Haft en Tråkigt nog en hel del. hahaha va? denna frågan fattar jag inte?
25. Skrattat tills du kissat på dig? nej, men har varit nära ;)
26. Tältat? nej, HATAR att tälta!
27. Varit vaken en hel natt? Ja
28. Badat? Ja.
29. Haft ett förhållande? ;)
30. Gjort dig riktigt illa? inte vad jag minns
31. Gjort några nya piercingar/tatueringar? nej
32. Läst en bok? Ja.
33. Skickat fel sms med flit? nej
34. Suttit vid datan en hel natt? nää, tror inte det
35. Näckat? ja
36. Solat naken? topless
37. Fått utegångsförbud? haha ja
38. Sagt " Jag älskar dig " och menat det? ja
39. Sagt " Jag älskar dig " och inte menat det? nej
40. Varit i slagsmål? nej
41. Pussat någon av samma kön? Ja 
42. Sjungit högt på ett berg? har inte varit högt upp på ett berg, är höjdrädd!
43. Kysst någon i regnet? ja :')
44. Kysst någon i skogen? ja
45. Kysst någon du inte borde? ja, haha!
46. Tappat rösten? tror inte det
47. Varit på festival? potatisfestivalen? haha :D
48. Gått upp i vikt? haha som fan ;)
49. Gått ner i vikt? pendlat
50. Brännt dig? ja,
51. Fått en ful bränna av tex kläder/smycken osv? av mitt armband som jag aldrig tar av
52. Varit utomlands? no
53. Gjort ett bra köp? ah
54. Tagit upp kontakten med en gammal vän? ja :)
55. Sovit under bar himmel? nej tror inte de?
56. Vad kommer du sakna mest? sol, bad, värme och sena utekvällar. Utan att behöva frysa sönder då ;)
57. Har du sommarjobbat? Ja
58. Har du svarat helt ärligt på frågorna? Si senora :D



Man ba tjena snygging



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0