Ricinolja!

Har ni testat det? Det är ju ett laxeringsmedel som även har visat sig funka kanon för håret. Dom som har testat det uppskattar att håret växer 5-7cm mer i månaden. Om det funkar är det ju grymt! För i vanliga fall växer väl håret bara 1 cm tror jag. Så jag var på apoteket förut och köpte mig en flaska. Skit billigt, 41:- för längre hår, helt klart värt att testa! Haha känns lite knepigt dock att använda laxeringsmedel i håret dock, men jag hoppas det kan funka på mitt hår också. Kan väl säga att jag har inte den snabbaste hårväxten eller hur man ska säga. Haha.


När jag ändå var i farten passade jag på att köpa lite nytt smink. Mascara, foundation och ett puder. Det lilla som fanns kvar här hemma köpte jag i somras, och då var jag ju betydligt brunare än vad jag är nu. Haha så nu kändes det typ som jag köpte vitt smink :( Ska bli bästa vän med solariet igen tror jag, haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0