Sjukhuset.

Hej!


Tänker bara uppdatera er lite kort om vad som hände igår. Igår när jag spelade match så fick jag kraftiga buksmärtor och det hände lite saker som jag inte vill skriva om offentligt. Och sen på natten så spydde jag även upp massa blod. Somnade vid halv 7 på morgonen och fick sova några timmar. Så vi har varit på akuten idag. Dom har tagit prover och undersökt mig lite. Men jag ska få tid hos en kirurg inom någon vecka som ska undersöka innuti mina tarmar. Dom kunde inte göra det nu för att tarmarna troligen var fulla med blod. Usch. Mår inte alls bra, men det är väk bara att bita ihop!

Kommer därför ta det lite lugnt och uppdaterar när jag känner att jag orkar.
Massa kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0