slutar dagen med några frågor!

AVSLUTA MENINGARNA.

1. Jag har insett att min senaste kyss var... med en riktigt snygg kille, haha.
2. Jag lyssnar på...
Jai Ho! Hihi jag och Nadja älskar den!
3. Jag pratar... när jag har någit viktigt att säga, och när jag har något oviktigt att säga. jag pratar mycket.
4. Jag älskar/tycker om... mina nära och köra!
5. Min bästa vän är.... Nadja <3
6. Min första riktiga kyss... var speciell, såklart. Och jag halkade på isen, och killen trampade i hundbajs precis innan. HAHAHAHAH
8. Kärlek gör... paranoid
9. Någonstans, tänker någon på... mig, haha ego
10. Jag kommer alltid att... andas så länge jag lever, mer än så kan man ju egentligen inte veta?
11. Jag är hemligt förälskad i... ingen
12. Sist jag grät var... länge sen
13. Min mobiltelefon är... sämst
14. När jag vaknar på morgonen... är jag sjukt grinig
15. Innan jag går och lägger mig/somnar... smörjer jag in mina händer
16. Just nu tänker jag på... vad jag ska skriva på denna frågan
17. Bebisar... är speciella, och jag älskar dom.
18. Idag har jag... tränat
19. I kväll ska jag... sova
20. I morgon kommer jag... träffa mina vänner
21. Jag vill verkligen... bli lycklig
22. Jag undrar... hur det kan finnas negrer. om nu eva och adam var dom första människorna på jorden, så var ju dom vita, och hur kan de då finnas gener av negrer eller vad man säger. haha ah jag fattar ingenting. eller typ att rymden aldrig tar slut, det finns inte i mitt huvud, men vad finns annars bakom rymden? eller som min pappa ofta frågar mig, vad kom först, ägget eller hönan? HUR VET MAN!?



Imon ska jag träffa denna goingen! HAHA älskar Linneas ansiktsuttryck på bilden <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0