The one that got away

Jag har ju sagt att jag ska försöka uppdatera bättre, så nu försöker vi!

Hade tänkt att ta mig en varm dusch. Sitter och darrar och har jätte ont i min mage så det kan nog göra gott. Jag fick hoppa tjejkvällen med mina vänner hos Lisa idag tyvärr. Så jag får göra det bästa utav det. Ska nog göra en hårinpackning, ansiktspeeling, raka benen och smörja in mig med BUS. Ska även göra manikyr och pedikyr. Så är jag fräsh sen!

Ska även tipsa om en jätte bra hudvårds produkt sen! Klarar mig inte utan den. Älskar den! Kanske ska göra ett inlägg där jag tipsar om flera olika produkter jag är nöjd med? Ja det kör vi på! :D

Medans jag duschar så får ni en låt sonm jag bara älskar!


Kommentarer
Postat av: ♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

Hej! Jag kommer in till din blogg bara för att säga det här: Du får ha en riktig fin fredags mys :) love/Jummi <3

2011-11-18 @ 21:37:07
URL: http://jummivonminji.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0