Peggy, musik och en ful bild.

Sådär, nu har jag tränat handboll. Det gick faktiskt riktigt bra och jag är nöjd! Vi hade fys den första halvtimman tror jag det var? Jag och tider asså, haha. Var inte så många på träningen idag så det var rätt effektivt.

Okej men tänkte berätta lite om mina planer för några dagar i veckan. Imon ska jag bli fotograferad i en studio. Ska bli spännande! Så har plockat fram lite olika outfits och sånt som jag ska använda.
På onsdag ska jag och mamma på möte ang min skolgång. Vi ska sätta ihop en special grej tror jag, så det känns riktigt bra. Sen ska jag spela match i Torslanda!

Torsdag och fredag vet jag inte vad som händer än. Kanske har börjat skolan då, vem vet?
På lördag kanske jag och mamma ska shoppa. Hihi ska fjäska med henne. Sen ska jag träffa min favorit tjej JASMINE! Åååh vad jag saknar henne! Så dessa dagar ser jag fram emot. Älskar att se fram emot saker. Livet känns typ enklare då? Haha kanske bara är jag som tycker!

Tänker dela med mig av en låt också som jag är dö kär i!



Åh den är så fin!


Kommentarer
Postat av: ♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

SV: tack så mycket :) ska du göra nått kul denna vecka?

2011-11-22 @ 11:12:06
URL: http://jummivonminji.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0