vänner dans och kaos

Sådär nu har jag gjort vad jag behövde göra. Har plockat burkar och klementiner ifrån gatan, soppat bort cigg från trottoaren, dammsugit trappuppgången och våttorkat alla golv.

Kvällen igår var lyckad till en början. Mina vänner var här och vi hade roligt. Dansa, skratta, prata och ja, hade trevligt! Sen kom det folk som inte var bjudna som vi fick köra ut. Tyvärr kan väl inte alla bara ta ett nej och gå därifrån så det blev bråk. Slutade med att polisen kom men allt löste sig bra. Lite besviken blev jag på mina vänner som skulle sovit här som bara stack till Göteborg. Menmen :( Tack till alla som hjälpte mig att fixa iordning. Speciellt till Nadja, Samuel och Andreas. Kvällens änglar, verkligen! När allt hade lugnat sig gick jag först och pratade med Andreas, sen följde vi Nadja och Samuel en bit hem och sen gick vi och pratade ensamma igen. Riktigt fin kille det där asså. Han blir dagens hiss i bloggen (y)

Men om vi bortser från allt kaos, så hade jag en rolig kväll. Ibland undrar jag bara själv hur jag tänker. Men jag är 16 år. Det är nu jag ska göra misstag och lära mig. Det är nu jag ska leva. Jag ångrar ingenting, jag lär mig av det istället!

Nu ska jag ta en dusch och fräsha till mig lite så ska jag träffa Andreas sen och titta på Paranormal acitivty 3! Höga förväntingar på den filmen! Opppa :D

Ha det så bra alla fina så hörs vi snart igen!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem Andreas ? :)

2011-11-20 @ 16:23:41
Postat av: ttheresebjörkman, :)

svar;

jag mår toppen :D

vad hittar du på?:)

2011-11-20 @ 16:30:54
URL: http://ttheresebjorkman.blogg.se/
Postat av: Jasmine Karlsson

Hej snygging!!

Frida!! Ha inte för höga förväntningar på filmen! Jag blev jätte besviken på den för att alla sa att den var JÄTTE läskig...! :(



Vi måste ses i veckan fatta??? :o<3333



xoxo gossip girl

2011-11-20 @ 23:14:25
URL: http://sockersotajasminesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0