vänner & ovänner

Hej allihopa! Nu är jag tillbaka. Jag har valt att ta det lugnt med bloggen pga saker som har hänt. Jag har senaste veckan varit riktigt arg och dryg och jag vet hur jag blir då, jag skulle skrivit massa saker jag hade fått skit för. Vissa saker är bäst att hålla inom sig, även om jag gillar att framföra mina åsikter. Men nu är det raderat från mitt liv, likaså dom personerna. Skönt.

Var ute på en fika förut med en utav mina bästa vänner, ingen mindre än Linnea! Tvekar på om det finns en bättre människa att snacka killar med, haha. Hon hjälpte mig att lägga mina känslor på plats och nu ser jag på kärleken ur ett annat perspektiv Haha vi pratade mycket om gamla minnen med lite olika killar vi har haft små crush på, hahaha och några vi absolut inte har klickat med. Sjukt roligt. "Gillar du oboy?". Sen var vi hemma hos mig en stund och tittade igenom bilder från sommaren 2010. Kom överens om att det var en riktigt bra sommar.

Nu ska jag snacka skype med Nadja bebbi, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0