Varför har jag inte bloggat?

Hej finaste!
Tänker berätta hur läget ligger till nu. Jag har i stort sätt slutat skolan. Jag kommer hoppa av plusgymnasiet i Göteborg och börja på Alströmer här i Alingsås. Jag väntar bara på några samtal och lite grejer som ska fixas. Och tills jag börjar på den nya skolan så kommer jag vara hemma. Det känns onödigt att åka ner till Göteborg och plugga när jag ändå ska sluta. Det kan ni nog förstå. Så jag sover ju till typ 2 på dagen. Chillar några timmar och sen tränar jag eller träffar en kompis. Så jag har ju inte speciellt mycket att blogga om. Mitt liv är alltså rätt tråkigt just för tillfället. Har egentligen massa känslor som snart rinner över som jag skulle kunna skriva texter av som jag alltid gjorde förr. Men av någon anledning vill jag inte det. Vill inte att alla ska veta hur jag mår och känner för vissa personer. Det är så lätt att använda imot mig. Men nu vet ni hur läget ligger till!

Jag uppdaterar helt enkelt när jag har något att skriva om, men ska självklart försöka skriva varje dag!

Ta hand om er, puss!













Tänkte att jag avslutar med den snyggaste ;) Jag vill vara brun igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0