Åh, Godmorgon!

Är ni pigga kvart i åtta på morgonen eller? Det är jag, eller? Nej nej nej jag är död. Morgonen är verkligen inte min tid på dygnet. Varför ska den finnas ens? Fast någon gång måste den ju komma för att man ska vakna och allt det där. Men det är lika jobbigt varje gång. Jag hör inte mina väckarklockor, jag hör ingenting när jag sover för jag sover så hårt. Så det slutar nästan alltid med bråk, att pappa eller pappa sitter på sängkanten och skriker på mig för att jag ens ska höra dom. Haha helt otroligt att jag kan sova vidare när någon sitter bredvid mig och skriker!

Nu ska jag gå upp och göra mig iordning. Börjar halv 10 idag, gött. See ya in school bitches :*



Inlägget skulle dock upp för typ två tommar sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0