Ciao Ciao!

Kom nyss hem ifrån en dag med Nadja och Samuel. Nadjas syster Ida hade halloween fest så vi skrämde dom på en spökrunda, skit roligt. Jag va The grudge :D Har ätit gott och tittat på film och tagit det lugnt! Härligt.

Eftersom jag inte har bloggat om igår så tänker jag göra det nu!

Började med att jag och Nadja gjorde iordning oss till vampyrer. Har aldrig kännt mig så ful, haha! Jag tyckte att jag började bli blek, men efter att jag hade målat ansiktet, halsen och bröstet vitt så fattade jag att jag egentligen inte var så likblek som jag kände mig. Att vara blek är verkligen inte min grej. Finns dom som tycker det passar på vissa att vara bleka, men ska jag vara ärlig så tror jag bara att det är en lögn, det är fult att vara blek, enligt mig.
Tog tåget ner till Göteborg och mötte Samuel, Robin och Frida. Aldrig träffat Frida innan men gosh vilken härlig tjej, super trevlig! Vi tog bussen ut till Backa med massa annat folk som skulle på samma fest. När vi kom fram blev vi tveksamma till att gå in eftersom det såg ut som värsta pundarlokalen, men vi gick in ändå. Vilket jag fick ångra senare. Inget vidare bra drag då folk för det mesta bara satt och söp och rökte, och det är inte riktigt min grej, men jag vet ju att det är så dom flesta festar. Vi höll oss för det mesta på dansgolvet iallafall! Tyckte det var en tråkig fest och det var mest bara tjejer där. Och dom killarna som fanns var blattar. Förstå mig rätt, menar inget dumt, men utländska killar har aldrig fallit mig i smaken! Så jag åkte hem vid 1 tiden. Och när jag ska gå så märker jag att min plånbok och tandborste är stulna. Tandborsten, okej, den skiter jag i. Men plånboken!?! Fattiga tattar jävlar, gå och dö. Om du som tog mina saker läser detta så kan du kommentera anonymt om det är så att du skäms, för det bör du göra. Så kan vi fixa att sett så jag får tillbaka mina saker, okej? Är man så jävla fattig så ska man inte ens vara ute och festa, då ska man jobba och fixa en laglig ekonomi. Svinig stil att sno!

När vi var påväg hem så körde en bil på en älg och jag började lipa för det såg hemskt ut när älgen flög upp i luften och det sprutade blod. Haha kände bara fml ett tag under kvällen. Men så såg jag ett stjärnfall så jag fick önska mig något bra iallafall! Hoppade in i duschen direkt när jag kom hem och sen la jag mig.

Nu ska jag titta på film, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0