Då och nu!

Kollade igenom blogginlägg från Oktober 2009 och hittade ett test. Såhär såg det ut då...

99 saker du kanske inte visste om Frida

1. Fullständigt namn? - Frida Caroline Magnusson
2. Exakt ålder? - 14 år
3. Bor ? - i skogen?
4. Bor tillsammans med? - Mamma, appa och lillebror
5. Husdjur? - Hund, två kaniner, fåglar.
6. Färg på ditt hus? - Vitt typ?
7. När är du född? - 14 mars 1995
8. Klass? - 8D
9. Vilket år tar du studenten? - vet inte?
10. Något jobb? - no
11. När ska du sova ikväll? - När jag är trött
13. Duschat idag? - Ja
14. Kramat någon idag? - Ja
15. Pussat någon idag ? - Nej
16. Vad har du ätit? - pannkakor xd
17. Dagens klädsel? - har inte klätt på mig än
19. Dagens sötnos? - hmm mikaela kanske?
20. Dagens roligaste? - Ebba

21. Har du många vänner? - hyffsat
22. Hur många har du kysst? - En del
23. Vem kramade du senast? - Nadja
24. Hur många vill du ha sex med? - ;D
25. Hur många har du kysst/ strulat med inom en 24 h period? -
25. Hur många har varit otrogna med dig? - en
27. Har du pojk-/flickvän? - nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Mamma
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - jag är nere <3 , johan


FAVORIT:
31. Film? - raise your voice kanske?
32. Låt? - oj många
33. Mat? - tacos är gott
34. Dryck? - fanta
37. Stad? - Stockholm
38. Land? - Något varmt
39. Ämne i skolan? - idrott eller hemkunskap
40. År? - oj vet inte xd


SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - (a)
43. Gången du spydde? - Augusti, när vi blev matförgiftade i skolan xd
44. Gången du grät? - förrgår?
45. Pizzan du åt? - Hampus special xd
46. Gången du var i göteborg? - igår
47. Gången du var i stockholm? - i maj
48. Gången du var full? - sommras
49. Gången du var hög? -
50. Personen som såg dig gråta? - Ludvig och Linnea


ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - Vitt
52. Hund eller katt? - Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - båda
54. Tv-spel eller datorspel? -  Data
55. Singel eller upptagen? - olika
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - inget
58. Ragga eller bli uppraggad? - Uppraggad
59. Big brother eller paradise hotel? - Paradise Hotel
60. Svart hår eller blont? - blont
61. Blåa ögon eller bruna? - båda är fint
62. Choklad eller lakrits? - choklad
63. Göteborg eller stockholm? - stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Högerhänt
65. Coca cola eller fanta? - fanta
66. Pizza eller kebab? - Pizza
67. Randigt eller prickigt? - Randigt
68. Älska eller älskas? - Både och
69. Leva eller dö? - Leva


ANTAL:
70. Personer du älskar? - oj det är många
71. Personer du hatar? - 1
72. Personer som sagt jag älskar dig? - måga
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - ingen
74. Glassar du ätit på en dag? - 7 st
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Potatisfestivalen, Åhusfestivalen
76. Gånger du haft minnesluckor? -
77. Piercingar har du? - Öronen och naveln
78. Personer du saknar just nu? - allt för många
79. Gånger ditt hjärta brustit? - 3

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - (a'
81. Ska du träffa imorgon? - Pappa xd
82. sjöng du senast för? - Linnea mamma och casper xd
83. Hade du senast en msnkonversation med? - johan
84. Spelade du tv-spel med senast? - linnea
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - vet nt
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - ingen
87. Förtjänar att dö? - Ingen
89. Vill du sova brevid inatt? - jadu

VAD:
90. Gör dig glad? - vänner, kärlek och handboll
91. Gör dig ledsen? - idioter
92. Vad vill du helst göra nu? - Göra något roligt
93. Önskar du att du slapp göra? - Gå ut med våran hund
94. Vill du ha nu? - godis
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - pengar
98. Ångrar du ditt liv? - det vill jag inte prata om.
99. Är det bästa som har hänt dig? - kärleken.

Och såhär ser det ut nu...

99 saker du kanske inte visste om Frida

1. Fullständigt namn? - Frida Caroline Magnusson
2. Exakt ålder? - 16
3. Bor ? - Så centralt i Alingsås det kan bli.
4. Bor tillsammans med? - Mamma, pappa och Casper
5. Husdjur? - Hund och fågel :s
6. Färg på ditt hus? - Gult
7. När är du född? - 14 mars 1995
8. Klass? - SPA11
9. Vilket år tar du studenten? - 2014?
10. Något jobb? - Tyvärr inte
11. När ska du sova ikväll? - Typ när jag har blivit trött?:)
13. Duschat idag? - Nej
14. Kramat någon idag? - Ja
15. Pussat någon idag ? - Ja
16. Vad har du ätit? - För mycket bullar, haha!
17. Dagens klädsel? - Svarta jeans, vit blus, svarta boots och ett halsband
19. Dagens sötnos? - Jag? Hahah nej men jag vet inte!
20. Dagens roligaste? - Jasmine!

21. Har du många vänner? - Tillräckligt
22. Hur många har du kysst? - Ingen aning
23. Vem kramade du senast? - Saga
24. Hur många vill du ha sex med? -Haha vadå vill?
25. Hur många har du kysst/ strulat med inom en 24 h period? - 4 tror jag
25. Hur många har varit otrogna med dig? - en
27. Har du pojk-/flickvän? - nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Mathilda
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Puss ;) / Samuel, hahaha sssh!


FAVORIT:
31. Film? - Den där med dockarna som jag inte vet vad den heter :D
32. Låt? - What makes you beautiful
33. Mat? - Grillad kyckling och färspotatis!
34. Dryck? -Coca cola
37. Stad? - Glteborg är la gatt
38. Land? - Något med soool och snygga killar!
39. Ämne i skolan? - idrott
40. År? -  slutet av 2009 och halva 2010


SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - Han som är förbjuden att tänka på!
43. Gången du spydde? - Haha lördags
44. Gången du grät? - Fredags, FÖR ATT JAG VA SJUK OCH MISSADE ALLT KUL! Hatade mitt liv hahahha
45. Pizzan du åt? -sån där med ost, skinka och kebabsås:D
46. Gången du var i göteborg? - idag
47. Gången du var i stockholm? -maj 2009, sm finalen!
48. Gången du var full? - Vintras
49. Gången du var hög? -  never
50. Personen som såg dig gråta? -  Kan inte komma ihåg!


ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - Båda
52. Hund eller katt? - Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Med vännerna-festa, med pojkvän- hemma
54. Tv-spel eller datorspel? -  tv
55. Singel eller upptagen? - upptagen. fast ibland är det jävligt gött att vara singel!
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - inget
58. Ragga eller bli uppraggad? - Uppraggad
59. Big brother eller paradise hotel? - Paradise Hotel
60. Svart hår eller blont? - blont
61. Blåa ögon eller bruna? - blåa
62. Choklad eller lakrits? - choklad
63. Göteborg eller stockholm? - Göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Högerhänt
65. Coca cola eller fanta? - coca cola
66. Pizza eller kebab? - Pizza
67. Randigt eller prickigt? - Randigt
68. Älska eller älskas? - Båda
69. Leva eller dö? - Leva


ANTAL:
70. Personer du älskar? - många!
71. Personer du hatar? - 2
72. Personer som sagt jag älskar dig? - vänner, familj och pojkvänner
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - har jag inte redan svarat på de? :o
74. Glassar du ätit på en dag? - 7 st
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Potatisfestivalen, Åhusfestivalen
76. Gånger du haft minnesluckor? -  Någon gång
77. Piercingar har du? - Öronen och naveln
78. Personer du saknar just nu? - 2
79. Gånger ditt hjärta brustit? - 1. (hahah såg att jag hade skrivi ttre på den gamla, jag visste antagligen inte hur det kändes att få hjärtat krossat, men nu vet jag ;) )

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - Fortfarande killarna i Vampire Diaries. Sen skulle jag gärna vilja kyssa *******
81. Ska du träffa imorgon? - MIn klass, handbollslaget
82. sjöng du senast för? - Jasmine?:)
83. Hade du senast en msnkonversation med? - använder inte msn längre
84. Spelade du tv-spel med senast? - Nadja och Nino
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Någon som uppskattar mig för dom jag är!
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - ingen, de är la onödigt?
87. Förtjänar att dö? - Ingen, men det finns människor som förtjänar att plågas riktigt grovt! typ våldtäcksman, mördare osånt!
89. Vill du sova brevid inatt? - *******

VAD:
90. Gör dig glad? - Mina vänner, sommar och shopping!
91. Gör dig ledsen? - svek
92. Vad vill du helst göra nu? - PUSSAS :D
93. Önskar du att du slapp göra? - Städa mitt rum
94. Vill du ha nu? - En pojkvän:D
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - pengar, en riktig hårförlängning (sån man smällter in) och en resa!
98. Ångrar du ditt liv? - Att jag har låtit en kille bryta ner mig så grovt. Att jag tillät mig själv att må så dåligt.
99. Är det bästa som har hänt dig? - livet

Då...



Nu...


Kommentarer
Postat av: Sofie Schilcher Ulwencreutz

jag gillar verkligen ditt hår är det äkta ? :) hoppas din tisdag har vart perfekt, kram på dig <3

2011-10-04 @ 19:59:57
URL: http://blacknightmare.blogg.se/
Postat av: amanda

Usch, vad fin du är! Är det okej om jag använder testet på min blogg?

2011-10-04 @ 20:12:54
URL: http://sweetfield.blogg.se/
Postat av: research paper

I think she looks better with brown hair color.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0