Frusen flicka...

Hej allihopa!
Har ni det bra i höst vädret? Rätt skönt med regn, mörker och blåst va? Förstår mig verkligen inte på dom som gillar hösten, och absolut inte vintern. Men som sagt, alla tycker ju olika, och det är väl tur det!

Jag sitter iallafall med en tjock stickad tröja och lyssnar på lugn musik, jag som egentligen hatar ballader. Ska nog tända i min kakelugn också så det blir lite varmt och ett plus är ju att det luktar så gott när man eldar! Måste också städa mitt rum.

Var hos min terapuet förut också. Kändes jätte bra. Känns som att det går framåt. Har även fått hemuppgift. Aldrig slipper man dom jävla läxorna! haha.

Nej nu måste jag göra någon nytta! Puss!


Right now!

Lyssnar sönder :
Randy Crawford – Almaz
Ulrik Munther – Kill For Lies


(update, fattar inte varför länkarna blir vita? under där det står lyssnar sönder finns det iallafall två låtar, ni kan klicka på dom fast dom inte syns!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0