Frusna fötter och lockigt hår.

Aloha! :D
Kom på att jag inte har berättat om min dag än. Tänkte göra det i en videoblogg men det är inte ens en femte del av mina läsare som kollar på dom, så känns lite ovärt. Ska jag lägga ner videobloggarna?

Men iallafall, about my day!
Tog tåget senare till skolan tillsammans med Nadja så mötte Jasmine oss så gick vi till Actic (gymmet) för Nadja ville träffa min goa klass. Tror att hon gillade dom! Haha trodde jag skulle dö när killarna står och hoppar för att titta över en springa från en dörr mellan duscharna för att kunna prata med oss, haha!
Skolan var förövrigt chill och när vi slutade klockan 12 gick jag och Saga in till stan för hon skulle titta på skor. Tog tåget hem och träffade en riktig sur tant. Trevligt! Haha stackarn, hade nog haft en dålig dag.

När vi kom till Alingsås gick vi iallafall till våran gamla skola för att möta upp Mathilda. Haha tyckte så synd om henne, hon gick och släpade på en tung väska med kakor, haha! Vi gick iallafall in till stan och tog en fika på Sally´s, mysigt!

Senare har jag varit hemma, snackat skype med min älskling Jasmine och planerat lördagen, åh det ska bli så roligt va! Sen tog jag en promenad med Saga och vi var och snackade lite med Andreas.

Nu ska jag läsa lite och sova! Har så ont i mina leder nu för att jag var ute. Får alltid det när det är rått eller kallt ute. Speciellt i fötterna och knäna. Så jag ligger under täcket och myser! Lockigt hår gav regnet mig också, det tackar vi för!

Nu känner jag att det blev mycket text, trevligt!
Sov så gott mina fina läsare!


Såhär hade jag sett ut om jag va siames!


Såhär ser jag ut när jag sitter i mitt fönster!


Såhär ser jag ut när jag leker fjortis och tror att jag är cool.

Okej orkar inte med mig själv, godnatt! :D

Kommentarer
Postat av: Sofie Schilcher Ulwencreutz

det ser väldigt äkta ut :O ??! är du säker på att det inte är det..

hehe skojade.

kram

2011-10-04 @ 22:34:35
URL: http://blacknightmare.blogg.se/
Postat av: Linnea

Svar: Då kanske du har lust att följa med mig någon gång också? Men vad kostar det att följa med på zumban då? :D Och tack ;)<3

2011-10-05 @ 14:18:56
URL: http://lennajja.devote.se
Postat av: research paper

She have a big beautiful eyes. All girls want have them.

2011-10-05 @ 15:42:58
URL: http://iresearchpapers.com/service.php
Postat av: Sofie Schilcher Ulwencreutz

Ditt hår ser iaf väldigt äkta ut ! :) <3

2011-10-05 @ 15:56:45
URL: http://blacknightmare.blogg.se/
Postat av: emma

sv; ja allt är kanon bra sjdå?:D

2011-10-08 @ 13:19:20
URL: http://astromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0