Glädjerus!

Hej på er allihopa!
Har varit en lång dag idag. Började dagen på gymmet, var inte med och tränade för jag hade riktigt osköna smärtor i magen imorse som har hållt i sig hela dagen, gör fortfarande piss ont! Så jag och Jasmine stod och fixade oss. Sen satt vi och pratade riktigt tjejsnack med Felicia, alltså killar och sånt ;)

Skolkort sedan, det blev förjävligt. Haha fick ryck på mitt enskilda foto som blev jätte fult. Såg ut som ett skelögt fetto!

Slutade typ halv 12 och gick in till stan med Jasmine, Angelica, Tove, Erica, Alexandra och Ayshe (FÖRLÅT ATT JAG INTE KAN STAVA DITT NAMN!!!). Vi tittade på lite grejer inför halloween. Sen skulle vi ta oss till Järntorget för dom finaste tjejerna skulle hjälpa mig att hitta dit med spårvagn. Haha kanske inte var så mycket till hjälp? Vi bytte spårvagnar och bussar hit och dit, åkte fel och vimsade runt. Haha tog säkert 1 timma för oss att komma fram!

Väl framme så sa jag hejdå till vännerna och gick till min terapuet. Pratade en timma och sen gick ju ut och mötte Nadja vid spårvagnen. Vi åkte hem till Samuel och var med han och Robin. Har tittat på tv, pratat och bara haft det mysigt. Alla var ju rätt trötta efter skoldagen.

Vid 8 åkte jag och Nadja hem och när jag kom hem mötte jag Saga och pratade lite. Nu sitter jag i sängen och lyssnar på Melissa Horn och är glad, hihi. Har en skön känsla i kroppen! Love it.

Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen sova!
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0