Go hard or go home!

Kvällen/natten igår va så jävla bra va!
Åkte ner till Frölunda och mötte Nathalia så gick vi hem till Jasmine där Nadja, Felicia, Lisa och Alexandra va. Vi fixade iordning oss lite och kröka. Sen tog vi spårvagnen in till stan och mötte upp Angelica och Stephanie också. På spårvagnen påväg till Nrj så börja jag och Nadja sjunga för Nathalia (som fyllde år) och fick med oss alla goingar på hela spårvagnen. Haha. När vi kom fram fick vi lite flipp först när vi såg hur lång kön va, så jävla värt att vi hade köpt vip så vi slapp stå i kö!

Kvällen fortsatte med dans, goa drinkar, härliga vänner och träffade massa gamla kompisar som jag inte har träffat på flera år! Så det var skit kul!

Vid fyra på morgonen tror jag att jag och Jasmine kom hem till mig. Vi satte oss och tittade på film men det slutade med att båda två däckade i soffan med sminket och allt. Äckligt!

Idag så har jag och Jasmine tagit det riktigt lugnt. Suttit ute vid vattnet och pratat och myst. Skit grym tjej det där!

Btw, berättade jag vad jag gjorde i fredag? Tror inte det. Hade iallafall filmkväll med Nadja Christoffer och Victor. Mys.




















Angelica kör!

Jasmine jag och Nadja!





Jasmine Jag och Nadja!

Dom två sista bilderna har jag tagit från Alexandra.

Tack alla grymma tjejer för en kanon lyckad kväll! Detta gör vi om snart :D

Kommentarer
Postat av: världens tjejer

hahahhaha, nadjas bälte, hej 7 år! hahah

2011-10-09 @ 20:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0