Honung och mandel doft.

Kom precis ut ur duschen och har satt mig i sängen för att koppla av lite. Skönt. Har varit upptagen hela helgen känns det som. Har nästan inte varit ensam och det är ju då jag bloggar, så därför har det blivit som det har blivit. Har haft en go helg med härliga vänner. Spelade ju match mot Tibro i fredags kväll också. Har bara en sak att säga om den matchen, KAOS! Hahah länge sen jag var så jävla förbannad på en match. Trodde jag skulle slita av en spelare hennes glasögon och trampa sönder dom! Hon petade mig i ögonen, drog mig i huvet och knäckte tre fingrar på mig och skulle dra i mig hela tiden. Så tillslut fick jag nog, så jag sprang efter henne och drog ner henne i golvet, hahaha bra gjort.

Nu måste jag fortsätta med min svenska powerpoint, suger rätt hårt osv. Vi hörs imon om inte senare. Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0