i don´t think you ready for my drama

Hej på er allihopa!
Igår var det bara väldigt korta inlägg i bloggen. Men jag var iallafall på möte med skolan igår. Och jag kommer bli 30% sjukskriven, så dom kommer alltså plocka bort två ämnen från mitt schema, och det blev Historia och Naturkunskap. Rätt soft eftersom det är mycket plugg i dom ämnena. Jag kommer ha sovmorgon mer eftersom jag mår sämst på morgonen med magen och ångesten. Så detta ska nog bli bra! Men jag kommer ju inte gå ut med en full examen. Antingen kommer jag lägga in dom kurserna i tvåan så jag har betyg i dom eftersom dom annars plockas bort i tvåan, eller så tar jag studenten som alla andra men går ett fjärde år på gymnasiet och pluggar bara dom ämnena jag har valt bort nu. Tror detta blir bra för mig, för att jag ska må så bra som möjligt!

Är skit taggad inför helgen också! Blir mycket festande och det blir som bestämt. Ska iallafall bli skit kul.

Nu ska jag städa lite i mitt rum, får ny soffa i helgen och ska snart göra om i mitt rum med ny tapet osv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0