I´m a bad girl for breaking his heart

Vill ni att jag ska berätta lite om kvällen? ja det vill ni :D
Jag och Nadja drog till Nolhaga och tittade när herr juniorerna spelade match mot Sävehof. Hahha gick det bra för Sävehof eller? Tror knappast det. Alingsås spela skiten ur dom. Vinst till AHK med 37-14. Rolig match!

Efter matchen väntade vi kvar i hallen för Nadja skulle träffa en kompis som spelade i Sävehof. Så gick vi och pratade med han och hans kompisar lite. Sen när jag och Nadja var påväg hem så kommer det en gubbe med häst och vagn och ropar efter oss och frågar om vi vill ha godis. Så vi stod och pratade killar med han, klappade hästen och åt godis, haha mysigt.

Nu har jag precis kommit hem, lite sent eftersom det är skola imon. Så jag ska hoppa ner i sängen nu och sova några timmar!

Godnatt!



Kommentarer
Postat av: johanna

tjolahopp tjolahej!

Detta blir en väldigt opersonlig kommentar då jag skriver exakt samma sak till alla som kommenterat medan bloggen legat nere(hehe)

Så kul att (vissa av er) peppat mig till att börja blogga igen så ja - NU jävlar är jag tillbaka (igen)

puss & kram osvosvosvosv!

2011-10-07 @ 11:49:03
URL: http://lizajhnajnsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0