I will always blame the shit on you.

Åh jag är så pigg va. Vara hemma från skolan = sova till 3 på eftermiddagen = inte trött på kvällen. Dåligt val att sova så länge Frida! Har iallafall ställt klockan på 5 på morgonen, inte på kvällen som jag lyckades göra igår, haha! Alla undrade varför min klocka inte ringde imorse, och när vi sitter och äter middag börjar det plötsligt pipa inne i mitt rum, jag tyckte tydligen jag skulle upp på eftermiddagen istället för på morgonen. En typisk Frida grej att göra. Kan jag skylla på att jag är blond i grunden?

Ska nog läsa lite, brukar bli trött då.
Sov så gott så hör ni mer utav mig imon!
kärlek


Åh kärlek till min mjukisdress! Jag och Nadja var ju kallade bananerna i pjamas och b1 & b2 på Skene lägret när vi sprang runt med våra gula mysisar, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0