Känner mig som förr!

Känner mig som mig själv för typ ett år sen!
Varför? jo för att...
... Jag äter skorpor. För ett år sen åt jag i stort sett bara skorpor. Hahaha det kan folk som umgicks med mig intyga. Många sura miner från vänner när vi skulle äta (speciellt på kvällarna) och dom ville ha något grovt bröd, flingor eller riktig mat, och jag satt med mina skorpor. Haha gärna med saft till! Hörde ofta "Frida du kan inte leva på skorpor och saft". Haha men jodå det kunde jag, smal va jag iallafall! Hahahah!
... Jag lyssnar på en gammal spotify lista med musik som jag var helt besatt av. Får massa flashbacks!
... Pratar med mina vänner och kom precis på mig själv att jag har börjat bry mig mer igen. Det var en period som jag bara tänkte på mig själv för att jag mådde piss. Men det glädjer mig att jag bryr mig om allt annat igen!
... JAG HAR MITT GAMLA FAVORITLINNE PÅ MIG! Det säger väl det mesta? Hahaha!
... Jag tror på mitt gamla motto igen, som jag i några månader tyckte var bullshit! Vill man så kan man! Jag var så sjukt inställd på det för ett år sen, men det är ju sant. Har man viljan så är man redan halvvägs!


Bilderna är tagna från en riktigt härlig sommarkväll förra sommaren! Och det är då detta linnet jag pratar om :)

Flashbacks...

HAHAH fjortis


Mycket smalare än vad jag är nu!



Vet att bilderna är små men jag tog dom ur arkivet och på den tiden hade jag inte lärt mig att ladda upp dom i högre upplösning ;)

Kommentarer
Postat av: lifebypaula

sv: ja gör det du, bara kul om fler är med ! :)

2011-10-03 @ 22:00:49
URL: http://lifebypaula.blogg.se/
Postat av: Veronica Berggren

sv: ja men det ska de ju göraa =) det är ju grönt te o peppar o allt möjligt i för att förbränna =)

2011-10-03 @ 22:43:23
URL: http://veronicaberggren.blogg.se/
Postat av: hanna ♡

godmorgon! tänkte önska dig en grym dag idag! :D

2011-10-04 @ 06:34:24
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0