Kommer inte blogga mer idag...

... är arg och ledsen. Ska ta fram min skrivbok och skriva av mig. Förut gjorde jag alltid det här i bloggen. Men jag har slutat med det pga jag fick så mycket skit för det. Ärligt talat, alla människor är dumma i huvet, falska och tar åt sig utav allt, inklusive mig själv. Och säg inte emot, för det är så. Alla gör saker man ångrar, berättat en hemlighet man lovat att hålla, snackar skit, går bakom någons rygg och ja, alla människor sätter sig själva i första sits. Det gör jag med. Det är ju självklart. Men det kan vara ett stört val också. Och min åsikt är att alla människor är psykfall. Haha förså mig rätt!
Hahahaha nu börjar jag ju skriva av mig här ändå, det var ju det jag inte skulle göra! Får sluta nu.

Tyck vad ni vill om det jag skrev. Vill ni kommentera något dumt om mig, fine gör det om det gör er till bättre människor. Vad jag själv tror så tror jag inte att du blir något bättre alls faktiskt, snarare motsattsen. Genom att sänka någon annan sänker man sig själv, för man tappar lite av sin värdighet genom att trycka ner en annan människa...

Sov gott!






Kommentarer
Postat av: amanda

så jävla sant!!

glad att jag inte är den enda som känner så här. tur att du finns<3

2011-10-21 @ 19:41:05
URL: http://sweetfield.blogg.se/
Postat av: amanda

ska sticka nu, men checkar in din blogg imorron oxå

2011-10-21 @ 23:37:38
URL: http://sweetfield.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0