Köttskaft Frida!

Hahaha asså det är nog dags för mig att dra mot sängen snart! Har suttit i skype i 3 timmar och snackat med en jätte go kille! Riktigt härlig vän det där, ta åt dig! ;)
Hahahahhahahaha och nyss ringde min telefon men det var okänt så jag visste ju inte vem det var. Men jag tog förgivet att det var ett ex till mig för jag hade pratat med han precis innan om att träffas osv. Hahaha så jag börjar prata med han och fattar inte att det är han jag pratar med. Hahahah så sen när jag ba "det låter inte som du" och då börjar han ba, gissa vem det är osv. Hahahha sen så fattar jag att det är Jesper som har ringt mig! HAHAH trodde jag skulle dö av skratt. Det är så jävla typiskt mig så det är inte klokt!

Börjar kanske bli trött? Nog dags att sova nu.

Imon ska jag bli fotograferad utav Moa och Linnea. Ska blir riktigt roligt!

Vi hörs imon, godnatt!




Kommentarer
Postat av: Linnea

Svar: Ja det ska bli spännande hur det funkar :D

Kram

2011-10-15 @ 16:08:37
URL: http://erne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0