Ligger fortfarande vaken...

Kan verkligen inte sova. Min mage knakar och det är läskigt, inte kurrar, knakar! Snorig som få är jag också, jätte fräsht. Har tittat på ett nytt avsnitt utav Vampire Diaries förut, kommer ju ut varje torsdag. Och hur mycket jag än försöker att inte bli berörd, så går det inte att låta bli. Börjar gråta varenda gång, men det är faktiskt vääldigt sorgligt nu! Han vill inte ha henne fast han vill de men han säger så till henne för att intala sig själv typ och ba dödar massa osvosv. Fast jag vill att Elena och Damon ska kyssas, hihi! Så vill jag att Klaus ska DÖÖÖÖ så Stefan kan komma tillbaka till Elena och att Caroline och Tylor (stavning stavning) ska bli tillsammans. Och att Vicky ska komma tillbaka så Matt slipper va så ensam. Anna kan också få komma tillbaka bara hon inte förstör mellan Jeremy och Bonnie.

Haha ah nu vet ni lite utav mina tankar! Undra om jag ens är medveten om vad jag skriver. Mina läppar svider. JAG MÅR BRA! Inte.
Godnatt!








Kommentarer
Postat av: mathilda

Sv; hahaha, han har lärt sig av den bästa! :D<3

2011-10-01 @ 11:01:49
URL: http://thildajohansson.blogg.se/
Postat av: saga husberg

Gud vad fin blogg du har! kram :D

2011-10-01 @ 13:44:34
URL: http://sagahusberg.blogg.se/
Postat av: amanda

Gud vad jag älskar The Vampire Diaries! Har tredje säsongen kommit till Sverige än?

2011-10-01 @ 13:54:11
URL: http://sweetfield.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0