Make love not war

Lyssnade precis på Ken rings låt "låter för barnen" och blev väldigt rörd. Ska inte försöka förklara med mina ord, lyssna själva på texten så lär ni förstå!



Videon är hemsk. Tårar i ögonen. Tänk att det är så många människors verklighet. Någonstans i världen pågår något liknande just nu. Och jag sitter och tittar på denna videon ur min mac, lyssnar på musiken i bra högtalare, har värme i mitt rum, nya kläder och sitter och äter. Jag tror inte jag fattar hur bra jag egentligen har det. Jag vill önskar jag kunde göra förändring. Vill resa och hjälpa så mycket folk jag kan. Men hur? Jag har faktiskt ingen aning om hur. Snälla, ge oss fred i världen!














Kommentarer
Postat av: amanda

Vilka hemska bilder :(

2011-10-20 @ 20:46:40
URL: http://sweetfield.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0