Mår bäst när jag har saker att se fram emot!

  • Imon ska jag få träffa alla goa vänner och sen träna handboll! Looove!
  • På tisdag ska jag tillbaka till min terapuet och det ser jag verkligen fram emot! Kände mig så mycket starkare sist jag hade varit där och uppskattar verkligen hjälpen jag får. Hon hjälper till att bygga upp mig igen. Och för första gången så känner jag att det finns ett hopp om att allt kommer bli bra igen! Men någon som inte mår bra av det är plånboken! Men mamma är så snäll så hon tycker det är värt det! Men det känns ju givet att man sätter sitt barns hälsa i första hand?
  • Onsdag, hihi ja, då ska jag träffa en snygging! Han tar ledigt från skolan för att träffa mig när jag har slutat, how cute?:D
  • På fredag har jag handbollsmatch! Dock i Tibro vilket är långt åt helvete, men en jag är taggad som fan!
  • Halloween! Älskar den högtiden! Gillar spänningen. Och att man klär ut sig är ju skit kul! Vi ska fira Nadjas födelsedag på en halloween fest, kommer bli grymt! Vet vad jag ska vara, men det är en hemlighet för er ett tag till ;)
  • Ser också fram mot en rolig fotografering! Hihi kommer bli lite annorlunda mot det som brukar vara!

Fotograf: Moa Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0