Nystädat rum!


Har precis städat mitt rum så nu är det jääätte fint!

Och till den anonyma som skrev att jag tryckte upp brösten så säger jag bara såhär, jag hade en vanlig bh på mig, men satt bakåt lutad så jag spännde kroppen lite, skuggningarna gjorde la att brösten såg runda ut. Och om du kollar noga ser du att ena bh och linne bandet har åkt ner över axeln, och va jag har upplevt är det iallafall svårt att pusha när det inte är något som håller uppe ;) Men även om jag hade pushat sönder så är det la mitt val ? what ever? Varför dölja sina bröst? Det är kvinnligt och snyggt, jag gillar det iallafall! Och det står jag för :D

Kommentarer
Postat av: amanda

Haha :)

På din header, har du hårförlängningar eller är det ditt riktiga hår?

2011-10-06 @ 20:13:51
URL: http://sweetfield.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0