Ointressant lista!

Namn: Frida Caroline Magnusson

Piercingar: Öron och navel
Tatueringar: Har ingen
Längd: 167-168 dom säger alltid olika!

Skostorlek: 39-40 står stabilt på jorden!
Hårfärg: Brun
Är du kär i någon: Ja, eller ;)

Önskar du att du bodde någon annanstans: Trivs gör jag väl, men drömmen är ju att bo i L.A!

Tycker andra att du är attraktiv: Fråga dom, men det hade varit mycket trevligt om det vore så!:D
Vilket shampoo använder du: Olika, oftast för slitet eller färgat hår.

Vilken parfym använder du: Jag svär, har typ 100 parfymer, så olika varje dag i stort sett.
Vad är du rädd för: Bli sårad, vara ensam, cancer och jag är faktiskt väldigt rädd för grodor!

Nämn något som gjorde dig glad igår: När Nadja började as garva åt mig när vi tog kort! För att jag sa hallafall fast jag menade iallafall? KUL va ;)
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov.
Det sista du sa högt: Hejdå.
Det senaste någon sa till dig: Pusshej.
Vad har du druckit idag: Ramlösa mango och cola zero!
Vad var det senaste du åt: Tuggumi
Vad var det senaste du köpte: Ansiktstvätt
Vad är det för väder hos dig nu: Mulet </3

Godaste glassmaken: Lakrits!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag vet att jag har sagt i snart ett år att jag inte gör det. Men jag vet ju egentligen själv att jag gör det! Har ju själv varit med om det.

Drömmer du mardrömmar: I stort sätt varje natt :s
Trivs du med ditt jobb/skola: Ja.
Favoritklädsel: Svårt. Men något i en rockig stil älskar jag. Har det dock aldrig själv, men tycker det är snyggt. Älskar rolling stones tröjor också, undrar varför jag aldrig använder min egen? haha.
Favoritlåt just nu: Har ingen. Haha cp text?

Vad ser du om du tittar till höger: Coconut lime shimmer body mist, LUKTAR GOTT!

Vad gör dig glad just nu: Mina vänner! Snyggingar? Haha standard när man heter Frida.

Vad ska du göra härnäst: Öppna dörren för Nadja, poppa lite popcorn och mysa till filmen Insidiuos med världens finaste vän!

Humör just nu: Less på livet. Ta det inte fel! Hatar bara hösten, tråkiga Sverige och alla medel människor.
Kläder just nu: Mörka jeans, blommit sommrigt linne.
Sommarplaner: Utomlands med bästa tjejerna, Åhus!!!, bada, bli neger, festa, förbättra mina skate kunskaper med Nadja (haha) och massa mer! Äta grillat kött också!

Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska, utan tvekan.

Vad är viktigast för dig: Dom människorna jag håller kärt!
Stjärntecken: Fisk
Äckligaste insekten: alla insekter är vidriga

Längtar du mest efter just nu: Sol, bad och värme!

 



Kommentarer
Postat av: maddde

fan va snygg blogg ! :)

2011-10-03 @ 20:18:08
URL: http://maaddelindeblad.blogg.se/
Postat av: maddde

visst gör du headern i photoshop ? :)

Kram

2011-10-03 @ 21:05:38
URL: http://maaddelindeblad.blogg.se/
Postat av: lifebypaula

sv: ja verkligen, men samtidigt ska man kunna mysa osv hihi :)



har inte sett så många outfitbilder på dig men de har du väl visst, välj ut din finaste outfit i bloggen bara, och var med i tävlingen, du förlorar inget på det ! :)

2011-10-03 @ 21:30:08
URL: http://lifebypaula.blogg.se/
Postat av: Veronica Berggren

sv: jag köper mina på top formula här i jkpg :) men du kan beställa på gymgrossisten o såna sidor :)

det står ju att man bränner 100 kcal om man dricker dem så det e ju bra, men man blir inte så taggad innan gymmet o så som av rage :)

2011-10-03 @ 21:39:59
URL: http://veronicaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0