Onsdag - Torsdag

Hallå!
Igår blev det ju inte så bra uppdatering med text, så jag tänker berätta lite kort om vad jag gjorde igår!

Hade sovmorgon och pappa körde mig till skolan så jag slapp ta tåget, väldigt skönt. Hade två lektioner igår bara, hälsopedagogik (Lärande och utveckling, kan aldrig skilja på dom två) och sen svenska. Efter skolan tog vi spårvagnen till centralen och mötte upp Robin och John. Vi tog tåget till Alingsås och gick ut och käkade thai, gött! Sedan gick vi hem till mig och såg på en skräckfilm och myste. När filmen var slut åkte dom hem och jag och Jasmine färgade hennes hår. Blev bra, är nöjd med min insatts och Jasmine blev snyggare än vanligt!
Hahaha när vi käkade, vafan gör bruden? Hon trycker upp en macka med majonäs, fiskpinnar, potatismos och ost upp i ansiktet på mig, och då putter ju jag undan den av ren reflex, så hon tappar macka och jag har majonäs i hela löshåret. HAHAH tack som fan Jasmine! Det luktar gott... Ska tvätta det! Haha men okej, det var faktiskt hämnd, jag tryckte faktiskt upp den i hennes ansikte först när hon skulle äta så det var väl rätt åt mig (a)
Skype lite med våra älsklingar och sen la vi oss och tittade på The house bunny. Älskar den filmen!

Idag åkte Jasmine hem tidigt för hon skulle göra några saker i stan. Vi är ju lediga idag så jag sov länge. Sen gick jag ut och åt lunch med mamma på Stures och sen åkte vi och handlade. Köpte även en tröja i stan innan. Älskar den!
Nu ska jag städa mitt rum lite. På något konstigt sätt blir det alltid mycket stökigare när det har varit killar här. Haha dom stökar bara ner för mig. Från och med nu är endast tjejer välkomna!

Bilder på tröjan!






Kommentarer
Postat av: Sara

Jättefin tröja!

2011-10-23 @ 16:49:14
URL: http://saraappelqvist.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0