Säng dejt!

Vet att uppdateringen är usel! Har inte suttit vid datan idag, och mobilen funkar inte så det är därför!
Nu måste jag verkligen sova, mår kasst imon annars, godnatt!



Hahaha älskar bilden fast jag ser ut som ett drogat miffo! Men jag vet hur power och glad jag var där. Haha. Det var när Linnea sov hos mig i sommras. Så hade vi gått och lagt oss, och då hör en kille som jag va intresserad av då av sig och vill ses, så jag fick panik eftersom jag låg i sängen redo för att sova, men jag ville ju träffa han. Så jag rusade upp ur sängen och satte i löshår och sminkade mig och fick världens kick för jag blev så glad. Sen blev det ändå inte att jag träffade han, haha men det är minnen! Brun va man ju också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0