SKJUT MIG

Gaaah va trött jag är! Vem har ens kommit på denna plåga med att börja skola/jobb så tidigt!? Hatar det. Har försovit mig, som vanligt. Vaknar ju inte eftersom jag inte hör när väckarklockan ringer, hör knappt när någon pratar med mig heller, sover så djupt. Det är verkligen ett helvete att väcka mig på morgonen!

Har iallafall skolfoto idag så man får ju änna piffa till sig lite. Haha skoja, ska inte fixa mig mer än vanligt.
Efter skolan ska jag till terapueten, ska bli riktigt skönt att få komma dit och prata. Mår så bra efter jag har varit där, blir liksom egoboostad och målinriktad.

Nu ska jag göra mig klar.
Ha en bra dag, puss!








Kommentarer
Postat av: emma

sv; det är bara bra! snart lov ju!

2011-10-26 @ 11:45:50
URL: http://astromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0