The show must go on.

Hej!
Idag har jag varit hemma från skolan, still sick. Och det gör mig sinnessjuk snart, haha. Har iallafall varit med mamma och handlat. Ser ut som ett bombnedslag, hej kom och hjälp mig, en påse trash, en smuttsig källarskrubb. Haha ah allt det där! Och bara för det lyckas man bli sedd utav massa människor som man känner. KUL!  Så typiskt.

Kan ju även berätta att jag har börjat dricka coca cola zero istället för vanlig cola. Får i mig alldeles för mycket kalorier utav vanlig cola. I zero är det inte ens en hel kalori! Grymt bra. Dock smakar det inte kalas bra men jag vänjer mig väl! Haha har blivit fet av all coca cola jag dricker så får skärpa mig, så vi börjar med zero och sen slutar vi helt!

Nu ska jag städa på mitt rum för rummet är lika snyggt som jag är idag!


Nej, bilden är inte tagen idag ;)

Kommentarer
Postat av: Evelina Eklund

länkbyte? :D

2011-10-03 @ 16:19:59
URL: http://evelinaeklund.myshowroom.se
Postat av: lifebypaula

sv: haha ja men precis, älskar killar som får en att skratta också, de är nästan de bästa med en kille, att man kan ha roligt med honom ! :)



Tack detsamma sötnos, jättefin header har du ! Jo jag tänkte köra igång en outfittävling så kika in i min blogg om en timme ungefär och anmäl dig till tävlingen ! ;)

2011-10-03 @ 17:06:10
URL: http://lifebypaula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0