tusen tankar noll svar

Hej mina läsare! Hoppas allt är bra med er idag.

Min dag har än så länge gått ut på att tänka, tänka och återigen tänka. Jag vet inte hur jag ska göra med skolan. Om jag ska fortsätta, vilket jag helst vill, men det funkar inte riktigt. Varför vill jag inte ta på bloggen. Ett alternativ är att byta till en bas linje på Alströmmer så jag har nära till skolan, men jag vill verkligen inte börja där. Jag vill inte att någon tar detta personligt för det är inte riktat mot någon speciell, men jag gillar inte attityden som allmänheten har i Alingsås. Ett drygt samhälle enligt mig. Men alla tycker olika! Mamma pratade något om att ta ett sabbat år eller va det hette? Och jobba i ett år och börja studera till hösten om jag känner mig reda.

Men som sagt, tankarna är många, och jag är förvirrad. Jag vet ju vad jag vill, men min kropp vill inte samma sak som min hjärna.

Till något helt annat, nu måste jag äta något och sen sticka iväg och träna lite handboll!
Vi hörs senare!




Kommentarer
Postat av: Linnea

Svar: Men eller hur! Jag älskar den, och du vet ju hur jag är när det gäller kavajer (a)



Åh nej vad jobbigt! Hoppas du kommer på hur du vill göra <3

2011-10-13 @ 17:07:05
URL: http://lennajja.devote.se
Postat av: Michaela

Sv, Heej! Tack detsamma! Gillar din header, himla fin! :)

2011-10-13 @ 17:32:43
URL: http://michawidjeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0