Ärliga tjej testet!

Hahah hittade ett sjukt kul test, sånt här gillar vi ;)

Har du varit otrogen? Nej, eller kanske, jag vet inte hur man ska räkna det.

Har du skickat snuskiga sms? Haha ja det tycker jag nog att jag har.

Är du oskuld? Nej.

Tänker du på dina ex ibland? Ja, omedvetet. Rätt sugigt ibland!

Skulle du kunna ställa upp för ett ex om han hade behövt din hjälp? Absolut. Det är ju en människa man en gång har älskat och då är det klart att man innerst inne bryr sig om en personen hur mycket man än försöker förneka det! Skulle t.ex aldrig kunna se något utav mina ex lida utan att göra något åt det!

Har du fått en kille att vara otrogen mot sin flickvän med dig? Haha ja.

Har du lekt med någon kille? Ja.

Har du kysst någon obetydelsefullt? Yes.

Har du sagt att du har känslor för någon och ljugit om det? Nej! Så hemsk är jag inte.

Har du gråtit framför en kille? Ja.

Har du mått psykiskt dåligt? Ja.

Har du hatat någon så mycket att du har fantiserat att du plågar den människan? Haha ja, man blir sjuk i huvudet utav dom tankarna.

Är du kär i någon nu? Nej!

Hur många har du varit kär i? 1, kanske 2. Den ena var väl lite "fjortis" kärlek, haha.

Har du varit så arg så du har tappat kontrollen? Haha ett antal gånger. Älskar mitt humör...

Har du skadat dig själv? Ja, skit dumt.

Saknar du någon kille nu? Jag ska inte ljuga, ja det gör jag.

Skulle du kunna tänka dig att gå tillbaka till någon av dina gamla pojkvänner? Inte i nuläget nej.

Är du ytlig? Rätt så.

Är du egoistisk? Kan vara, beror på vilken situation.

Har du slagit en pojkvän? Nej inte seriöst, bara på skoj. Hade ändå inte lyckats, haha.

Skulle du kunna vara tillsammans med en kille och inte ha sex med han på 6 månader? Ja.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0