Baby you light up my world like nobody else.

Hellu!
Har nyss lagat mat och ätit medans jag tittade på ett avsnitt av Vampire Diaries. Linnea visade mig en sida jag kan kolla på alla avsnitt, så nu kan jag titta på säsong två också. Har sätt den en gång innan men det skadar inte att se den igen! Hahah första säsongen har jag sätt minst 15 gånger, utan att överdriva. Och jag har haft den sen i slutet av maj ;)

Taggar lite med go musik nu iallafall. Ska dra bort till hälso om en stund och träffa Malin och gymma lite innan handbollsträningen. Idag ska träningen tydligen vara inriktad på linjespelarna så det blir ju toppen! Nu jävlar ska vi ge järnet!

Ska leta fram träningskorna nu för dom har jag lyckas slarva bort på två dagar, hehe! That´s me!
Hörs sen, puss!




Hahaha pallar inte att jag har så roligt med min cam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0