Det kan funka!

Okej bara för att jag är på mitt goa humör idag tänkte jag att jag ska se fördelar i nackdelar. Alla har ju komplex eller något som man tycker är riktigt jobbigt. Jag tänker skriva upp några utav mina, och därefter komma på något positivt med det jag inte gillar. Så slipper det bli så negativt!

  1. Kärlekshandtagen på magen! positivt - riktigt gött att klämma i när man har tråkigt! haha
  2. Mina små läppar! positvit - det går inte åt lika mycket läppglans, alltså håller det längre och jag sparar pengar :D
  3. Ärr jag har på mitt lår från att jag halka på en klippa en sommar! positivt - jag får mig alltid ett gott skratt när jag tänker tillbaka på vad som hände och hur arg jag blev på Hampus och tyckte att det var hans fel att jag halkade när jag skulle hoppa på båten! Hahahaha
  4. Min dubbelhaka! positivt - man kan göra väldigt roliga grimarser!
  5. Att jag inte är så smart när det kommer till skolan! positivt - man kan få "privat" lektioner med snygga killar, hihi!
Ser ni, det finns något positivt i allt! Så deppa inte ihop totalt över saker som tynger er, försök att se det positiva i det istället! Och var glada över dom bra sakerna i livet. Jag brukar tänka på typ andra länder med massa krig och svält osv. Då inser jag att jag faktiskt har det riktigt bra. Uppskatta er själva! :D













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0