Du kommer aldrig kunna trycka ner mig...

Har varit ute för en stund sen och pratat med en vän! Gick runt och snackade lite bara, det var skönt. Go kille!

Är också riktigt stolt över mig själv. Kan dock inte berätta över vad men det räcker väl att ni får veta att jag har fått en skön ego kick? Nu känner jag mig lite bättre än vad jag gjorde innan. Jag växer och blir starkare, duktigt!

Nu ska jag iallafall säga godnatt till alla underbara vänner och lägga mig och sova i några timmar. Imon väntar en lååång skoldag. Men med världens goaste klass så blir det roligt ändå!

Godnatt sov gott!



Kommentarer
Postat av: melissa

sv: varsegod:D jajamensan super här! hur är det med dig?=)

2011-09-26 @ 10:50:16
URL: http://melimelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0