Förbättra bloggen!

Jag tror inte jag är den enda som tycker att min blogg har blivit ganska tråkig! Kanske inte jätte party att läsa om vad jag gör hela tiden? För så intressant liv har jag verkligen inte. Förut skrev jag en del texter, kanske ska börja med det igen? Sen funderar jag på att skriva "dagens tips". Det kan vara allt ifrån ett film tips till kärleks tips osv. Tips inom alla områden! Ska ta lite mer bättre bilder också för det blir ofast bara cam bilder!

På tisdag ska jag och Linnea fotografera, så det kommer upp en ny bloggdesign inom kort! Så det blir förhoppningsvis lite ändrig i bloggen nu! Vi hoppas på det iallafall!

Puss på alla trogna läsare!



Vill ha mer sommar! Sommar året runt? JA TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0