Fortfarande mobilblogg. Men jag ska vara s...

mms_img69251 (MMS)

Fortfarande mobilblogg. Men jag ska vara snäll och uppdatera kort ändå! Ligger i sängen och pratar med "min boy" som vännerna så fint kallar honom. Fin är han, hihi. Ikväll har jag varit ute på promenad med sagis och vi träffa två skit lustiga killar som vi snacka med hela kvällen. Haha sinnes. Kan ju också berätta att jag va gött förbannad på dommaren sista matchen idag. Vilket jävla stolpskott asså. Haha han hade bestämt sig för att visa ut mig och har blicken på mig hela tiden och bara väntar ut att jag ska försvara min spelare. Och våran tränare får rött kort dom fem första minuterna för att vi har tre tränare som står upp? Idiot det där! Nu ska jag sova. Skola imon. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0