Go torsdag

Hola allihopa, hoppas att allt är bra med er denna torsdag kväll!
Idag har jag varit i skolan. Pappa körde mig idag vilket var riktigt skönt. Hatar ju att åka buss, tåg, spårvagn osv. Gillar inte att sitta så tätt med andra människor, haha ja, jag har bacillskräck. Vi började iallafall ute på Ringön på bygget. Mycket mer killar än på andra sidan vattnet, haha. Hade Engelska först, sen direkt efter Samhällkunskap. Efter det käkade vi och tog spårvagnen in till stan och typ hela klassen storma 4-gott. Haha mhh! Gick tillbaka till skolan sen och hade matte. Jag och Jasmine flippa totalt då, fine, vi var väldigt fnissiga hela dagen, men där spårade det. Betygsatte våra manliga lärares utseende i betyg, för det finns ju några stycken vi tycker är snygga, haha så jävla sköna. Sen hade vi en lång håltimma så jag, Jasmine, Mimmi, Erica, Amanda och Samuel satt ute och pratade om helt sjuka saker. Allt mellan himmel och jord verkligen! Sista lektionen sen hade vi naturkunskap, väldigt tråkigt om ni frågar mig. Inte alls min grej, menmen. Sen slutade vi klockan 4, vilket innebär att vi hade en lång dag eftersom vi började 8. Rätt oskönt faktiskt. Men dagen gick hyffsat fort eftersom alla underbara människor va med mig! Sen gick jag till centralen och tog ett knökat tåg hem. Och när jag kom hem, så käka jag och decka, haha seriöst vad trött man kan va!

Min farmor och hennes man är här nu och jag har knappt sagt hej, så jag får väl gå ut och visa mig. Vi hörs.
take care!

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: tack så mycket =) aah okej de förstår jag hehe,..

2011-09-01 @ 19:46:47
URL: http://liasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0