Godmorgon vänner!

Har ätit lite frukost nu och ska snart bege mig bort till gymmet och möta pappa för att köra ett CXWORX pass. Det är ett helt nytt pass så det ska bli spännande. Tränar mage och rygg. Såhär står det på hemsidan.
CXWORX - det perfekta passet för att få vältränade mag- och ryggmuskler! 
Les Mills senast revolutionerande träningsform för core-muskulaturen. 

Vad får jag ut av CXWORX? 
- snabb & effektiv träning på endast 30 minuter 
- tuff träning som utmanar såväl fysikt som psykiskt 
- förbättring av den funktionella styrkan för balans & rörlighet, vilket minskar skaderisken 
- ökad förståelse för hur core-musklerna fungerar och varför de är viktiga för din fysiska hälsa 
- motiverar dig att våga utmana dig själv!
Låter faktiskt riktigt grymt!
Så nu ska jag sätta på go musik och tagga till med mitt guldfisks head! Haha.
Senare blir det Saga och troligen fest med Samuel! Tagga! Detta ska bli en grym lördag!
Puss älsklingar!
Haha bjuder på en gammal fjortis bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0